WRW

Stel hier je vragen

WRW

Berichtdoor ria de keyzer » za sep 12, 2009 3:19 pm

Hallo Bevo Leden,

Het forum komt blijkbaar maar stapvoets op gang :?: . Daarom wil ik een poging wagen om er een beetje "swung" in te krijgen. We krijgen met dit forum de mogelijkheid om van gedachten te wisselen, vragen te stellen, activiteiten aan mekaar door te geven etc....Dus, waarop dan nog wachten????
Misschien al eens beginnen met de world reflexology week. Ik breng begin volgende week een bezoekje aan de torfs winkel om kennis te maken met het personeel en eens te kijken waar ik me zal instaleren.
Nog een prettige dag
Ria
ria de keyzer

Re: WRW

Berichtdoor Katrien Hendrickx » wo nov 25, 2009 1:43 pm

Kwestie van de swung erin te houden ... ik heb de hele dag - aan de lopende band - voetjes behandeld bij Torfs Tienen. Het personeel was hartelijk en verwelkomend, ik kreeg een plaatsje pal aan de ingang van de winkel waar de mensen bijna op mij botsten. Al mijn klanten - jong en oud - waren denderend enthousiast en velen gingen nog eens terug komen. 's Avonds was ik doodmoe, maar tevreden. Ik vond het zelf een fijne ervaring, maar tot nu toe heb ik nog geen nieuwe klantjes eraan overgehouden ..... Een van de verkoopsters nam regelmatig foto's waarvan er een paar op mijn website prijken (www.xanthe.tk) Katrien Hendrickx
Katrien Hendrickx

Re: WRW

Berichtdoor Hilde Schoonjans » di jun 08, 2010 3:45 pm

Hallo iedereen,

Fijn om positieve reacties te horen en ook dit jaar gaat het door:

Kom naar schoenen Torfs op zaterdag 25 september 2010 en laat je voeten verwennen door onze leden

Graag tot dan,

BeVo
Hilde Schoonjans
Site Admin

Keer terug naar Voetreflexology